مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 17:002021-04-21سياسي

تبلیغات پیش از موعد از مصادیق جرایم انتخاباتی است


دبیر ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی خوزستان گفت: تبلیغات پیش از موعد از جرایم انتخاباتی است و نامزدها بیش از دیگران به قانون پایبند باشند زیرا این امر اولین گام برای موفقیت آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی عصر امروز چهارشنبه در اولین جلسه کارگروه رسانه و کمیته پیشگیری از جرایم و تخلفات فضای مجازی ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان خوزستان، اظهار کرد: رسانه های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه به دنبال ضربه زدن به بدنه نظام هستند و در هر دوره از برگزاری انتخابات، تلاش می کنند تا با ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه، مشارکت سیاسی را تحت الشعاع قرار دهند.

وی عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات این را به دشمنان ثابت می کند که جمهوری اسلامی نظامی پویا و حافظ مردم سالاری دینی است.

دبیر ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی خوزستان افزود: رسالت رسانه های جمعی این است که ضمن گزارش وقایع و رویدادها، مردم را نیز نسبت به تغییرات مثبت امیدوار نگه دارند تا وحدت اجتماعی در جامعه تقویت شود و شهروندان در صحنه های مهم اجتماعی در سرنوشت خود شریک باشند.

وی تصریح کرد: استان خوزستان با توجه به مرزهای بین المللی زیادی که دارد، همواره با مشکلاتی روبه روست و امنیت خوزستان مدیون هوشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات پیش از موعد از مصادیق جرایم انتخاباتی است

تبلیغات پیش از موعد از مصادیق جرایم انتخاباتی است