مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 16:402021-04-21سياسي

مشارکت حداکثری سبب کاهش آسیب پذیری کشور در برابر تهدیدات داخلی و خارجی می شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه بین ثبات سیاسی در کشور با امنیت و مشارکت حداکثری رابطه مستقیم وجود دارد، گفت: در واقع افزایش سطح مشارکت سیاسی بالا از آسیب پذیری کشور در مواجهه با تهدیدات داخلی و خارجی می کاهد.

- حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در نشست شماری از مسؤولان استانی، با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات را هنر بزرگ نظام اسلامی دانست.

وی افزود: انتخابات 28 خرداد سال 1400 سی و هشتمین انتخابات در جمهوری اسلامی است و 37 انتخابات پیشین، نشان از اهتمام انقلاب و نظام اسلامی برای احترام به رأی مردم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: در همین زمینه رهبر انقلاب اسلامی می فرمایند: این همه انتخابات در این کشور اتّفاق افتاده است، مردم بدون هیچ ضایعه ای شرکت و دخالت کرده اند، این هنر بزرگ نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: برخلاف غالب نظام های سیاسی جهان که نظام هایی هستند که بیشتر از راه هایی غیر مردم سالارانه مانند کودتا، فشار خارجی و یا نفوذ استعماری بر روی کار آمده و می آیند، جمهوری اسلامی در سال 57 با مشارکت آحاد مختلف ملت ایران توانست از طریق یک انقلاب، رژیم استبدادی را سرنگون و نظام جمهوری را پایه گذاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری سبب کاهش آسیب پذیری کشور در برابر تهدیدات داخلی و خارجی می شود

مشارکت حداکثری سبب کاهش آسیب پذیری کشور در برابر تهدیدات داخلی و خارجی می شود