مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 16:352021-04-21سياسي

تفاهم نامه شناسایی ساخت وسازهای غیرمجاز تهران رونمایی شد


تفاهم نامه بین استانداری تهران و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح برای پایش مکانی اراضی حوزه استان تهران همچنین جلوگیری و برخورد زود هنگام با ساخت وسازهای غیرمجاز رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، ظهر چهارشنبه در استانداری تهران تفاهم نامه ای بین استانداری و سازمان جغرافیای ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر رصد و پایش اراضی حوزه استان تهران ایجاد شد.

امیر سرتیپ دوم مجید فخری رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در این باره گفت: این تفاهم نامه آغاز راهی است که سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح بر پایه 100 سال تجربه تولید اطلاعات مکانی در کشور بتواند خدمات و محصولات خود را در حوزه اطلاعات مکانی وارد عرصه جدید همکاری با استانداری تهران و سایر استان ها کند.

وی گفت: با داده های در اختیار، می توانیم پایش مستمری را بر محیط جغرافیایی استان ها به ویژه استان تهران و تولید پایگاه اطلاعات جغرافیایی بر این مبنا، پردازش آن ها و ارائه تحلیل هایی که مبتنی بر اطلاعات مکان محور است، ارائه دهیم.

این داده ها و اطلاعات در تصمیم گیری بهتر و مقابله سریع با کسانی که محیط زیست را تخریب می کنند یا ساخت وساز غیرمجاز دارند کمک کار مسؤولان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه شناسایی ساخت وسازهای غیرمجاز تهران رونمایی شد

تفاهم نامه شناسایی ساخت وسازهای غیرمجاز تهران رونمایی شد