مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-04-21اقتصادي

واگذاری مدیریت سهام عدالت به مردم


سخنگوی آزادسازی سهام عدالت، با اشاره به اینکه در جریان آزادسازی سهام عدالت، شرکت های سرمایه گذاری استانی به لحاظ سرمایه ای و سهامداری تجدید ساختار شدند، - ، حسین فهیمی، به مراحل مختلف شرایط آزادسازی سهام عدالت اشاره کرد و افزود: سهام عدالت تا حدودی تحت تاثیر نوسانات بازار سرمایه در سال 99 قرار گرفت، به همین دلیل اهمیت، ابعاد و بزرگی آن کمتر دیده شد اما این موضوع باید مدنظر باشد که طرح آزادسازی سهام عدالت، طرح تاریخی و ملی بازار سرمایه بود که اجرا شد.

فهیمی خاطرنشان کرد: معادل پنج برابر آنچه که در 50 سال گذشته سهامدار وارد بورس شده بود به موجب این طرح و بعد از آزادسازی سهام عدالت، سهامدار وارد این بازار شد و این افراد قادر به بهره مندی از حقوق سهامداری خود شدند.

وی به برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت اشاره کرد و افزود: در ششمین مرحله از آزادسازی سهام عدالت به مرحله برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت رسیدیم.

مراحل آزادسازی سهام عدالت فهیمی خاطرنشان کرد: فرمان آزادسازی سهام عدالت توسط رهبر معظم انقلاب در تاریخ 9 اردیبهشت ماه سال 99 صادر و ابلاغیه آن برای اجرا در اختیار مسوولان بازار سرمایه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مدیریت سهام عدالت به مردم

واگذاری مدیریت سهام عدالت به مردم