مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 16:202021-04-21بين الملل

میانجی گری روسیه آرامش را به قامشلی سوریه بازگرداند


در پی درگیری هایی در شهر قامشلی منابع به شبکه المیادین گفتند، درگیری ها در پی تلاش نیروهای آسایش (نیروهای امنیت داخلی کرد) برای ربودن یکی از فرماندهان دفاع ملی در خیابان الوحده در مرکز شهر رخ داد.

- در پی درگیری هایی در شهر قامشلی منابع به شبکه المیادین گفتند، درگیری ها در پی تلاش نیروهای آسایش (نیروهای امنیت داخلی کرد) برای ربودن یکی از فرماندهان دفاع ملی در خیابان الوحده در مرکز شهر رخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهر قاشملی از توابع استان حسکه سوریه پس از ساعت ها درگیری بین نیروهای دفاع مدنی و نیروهای آسایش وابسته به اداره خودمختار کرد در محله طی شاهد آرامشی شکننده است، در حالی که براساس اطلاعات، میانجی گری روسیه برای بازگرداندن آرامش به منطقه و پایان دادن درگیری ها ادامه دارد.

محله حی در شهر قامشلی طی ساعات گذشته شاهد درگیری های گسترده بود به طوری که نیروهای آسایش از خمپاره و آر پی جی برای حمله به محله طی استفاده کردند؛ محله ای که مقرهای دفاع مدنی قرار دارند.

تلاش های آسایش در محله طی بعد از کشته شدن یکی از عناصرش در جریان درگیری های رخ داده در خیابان الوحده صورت گرفت و درگیری ها به حومه محله طی در شهر قامشلی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانجی گری روسیه آرامش را به قامشلی سوریه بازگرداند

میانجی گری روسیه آرامش را به قامشلی سوریه بازگرداند