مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 16:052021-04-21اقتصادي

حذف دامنه نوسان، لازمه بهبود وضعیت بازار


یک کارشناس بازار سرمایه ایجاد تعادل و شفافیت در معاملات بورس را مشروط به برداشته شدن دامنه نوسان دانست و گفت: ممکن است در آن زمان، بازار با هیجان شدیدی همراه شود اما بعد از آن به طور حتم به ریل اصلی خود باز می گردد و کمتر شاهد چنین روزهای نگران کننده ای در بازار خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، بهزاد احمدی نسب با اشاره به تداوم افت شاخص بورس از ابتدای سال جاری افزود: اکنون بازار تحت تاثیر دو مولفه مهم است، در ابتدا زمزمه برگزاری نشست ها با دیدگاه ایجاد توافق، برداشته شدن تحریم ها و آزاد شدن منابع ایران در سایر کشورها مطرح شده است که این اتفاق به طور حتم با روند نزولی قیمت دلار، تاثیرگذاری بر بازار سرمایه و افت شاخص بورس همراه خواهد شد.

وی اظهار داشت: نخستین علت خوش بینی نسبت به نشست ها، امضای توافق نامه است که می تواند زمینه روند نزولی دلار را فراهم کند.

احمدی نسب به دیگر مولفه ای که منجر به ایجاد چنین وضعیتی در بازار سهام شده است اشاره کرد و گفت: تا حدودی اعتماد سرمایه گذاران برای ورود سرمایه هایشان به این بازار از بین رفته است، عملا سهامداری که از دانش و علم مناسبی برای ورود سرمایه های خود به این بازار برخوردار باشد کم است که این اتفاق بیشتر تحت تاثیر جو هیجانی حاکم در بازار و روند صعودی غافلگیرکننده شاخص بورس رخ داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دامنه نوسان، لازمه بهبود وضعیت بازار

حذف دامنه نوسان، لازمه بهبود وضعیت بازار