مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 15:502021-04-21ورزشي

احیا ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی در بین نیروهای مسلح کشور


تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در راستای احیاء و توسعه بازی های بومی محلی در بین نیروهای مسلح امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، امیر سرتیپ دوم سید کمال پیمبری رییس سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح امروز چهارشنبه با حضور در محل فدراسیون این تفاهم نامه مشترک همکاری را با دکتر محمد تقی امیری خراسانی رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی به امضا رساندند.

اهداف این تفاهم نامه همکاری توسعه و ترویج بازی های بومی و محلی به عنوان یک خرده فرهنگ به منظور احیاء و زنده نگه داشتن فرهنگ اصیل ایرانی، توسعه کمی و کیفی بازی های بومی و محلی در بین جامعه هدف ( نیروهای مسلح سراسر کشور و خانواده های نیروهای مسلح ) با آموزش بازی ها، برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها، برگزاری مسابقات ورزشی و .

، آشنایی جامعه هدف با فرهنگ اصیل ایرانی از طریق بازی های بومی و محلی ، ایجاد شور و نشاط و پرکردن اوقات فراغت کادر نیروهای مسلح و خانواده ها (جامعه هدف ) با توجه به تنوع بازی های بومی و محلی هر منطقه از کشور، ارتقاء سطح جسمانی و روانی جامعه هدف با شرکت در برنامه های همگانی و قهرمانی فدراسیون ورزش روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی در بین نیروهای مسلح کشور

احیا ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی در بین نیروهای مسلح کشور