مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 15:202021-04-21پزشكي

بارداری تاثیری در افزایش احتمال ابتلا به کرونا ندارد


مدیر سلامت، جمعیت و خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بارداری به هیچ وجه باعث افزایش احتمال ابتلا به ویروس کرونا نمی شود لذا روند بهبودی در زنان حامله مبتلا به کووید 19 همانند دیگر افراد کرونایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز چهارشنبه به نقل از دکتر محمد احمدیان گزارش داد: البته دوره بالینی و عوارض بیماری کووید 19 در زنان باردار، که مراحل شدید این بیماری را سپری می کنند، می تواند در مقایسه با وضعیت زنان بیمار غیرباردار بدتر باشد.

وی آگاهی در مورد بیماری کووید 19 را به منظور مراجعه، تشخیص و درمان به هنگام و مناسب را بسیار مهم توصیف و بیان کرد: بر این اساس زنان باردار با شروع علایم حتی خفیف ابتلا به کرونا، باید با فوریت به مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه کنند.

مدیر سلامت جمعیت خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: زنان باردار می توانند برای دریافت مشاوره به منظور آگاهی و برخورداری از مراقبتهای پیش از بارداری، دوران بارداری، حتی تا 42 روز پس از زایمان و همچنین دریافت اطلاعات در خصوص بیماری کووید 19 در دوران بارداری، با سامانه تلفنی 4030 این دانشگاه تماس بگیرند.

وی ادامه داد: از اوایل سال گذشته همزمان با شیوع بیماری کرونا سامانه تلفنی 4030 برای پاسخگویی به مادران باردار از طرف اداره سلامت مادران وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارداری تاثیری در افزایش احتمال ابتلا به کرونا ندارد

بارداری تاثیری در افزایش احتمال ابتلا به کرونا ندارد