مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 14:402021-04-21ورزشي

باشگاه های بدنسازی باید در یک رشته فعالیت کنند


مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: همه امور آموزشی حوزه بدنسازی صرفا باید از طریق هیأت مربوطه انجام شود تا وجاهت قانونی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جلسه تخصصی هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان به ریاست بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور فیروزی، معاون ورزشی و جاویدان، معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل و اعضای هیات رییسه این هیأت ورزشی روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه 1400 در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: جایگاه بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی در سطح کشور خیلی عالی است که این امر شایسته قدردانی است.

او افزود: آموزش در این رشته باید به طور ویژه ای نگاه شود و همه این آموزش ها از طریق هیأت استان راه اندازی و برگزار شود و از ورود افراد متفرقه به این حوزه به طور جد پیشگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی درباره مدارک مربیگری و داوری خاطرنشان کرد: اعطای مدرک مربیگری و داوری و پروسه صدور آن معمولا زمان بر است ولی می توان در تعامل با فدراسیون این زمان را کمتر کرد.

بهتاج همچنین در خصوص باشگاه داری و مدیریت باشگاه ها گفت: اینکه در یک باشگاه بدنسازی چندین رشته ورزشی مجوز می گیرند و به فعالیت می پردازند کاری است که توجیه فنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه های بدنسازی باید در یک رشته فعالیت کنند

باشگاه های بدنسازی باید در یک رشته فعالیت کنند