مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-04-21پزشكي

کسی حق انتقال واکسن خود به غیر را ندارد / شیوع نگران کننده کرونا در آذربایجان شرقی


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه کسی حق انتقال واکسن خود به غیر را ندارد، گفت: البته شبهاتی در جامعه است که فلانی به جای فلانی رفته است ولی تاکنون تایید نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین صومی عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت با اشاره بر شعار هفته سلامت مبنی بر ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر اظهار کرد: چندین سال است که هفته اول اردیبهشت در ایران برای هفته سلامت گرامی داشته می شود و امسال در شعار جهانی صفت تر آمده است زیرا سلامت در هر زمینه و هر جایی مهم است.

  وی با بیان اینکه وقتی نیاز بیشتر می شود، عدالت زیرسئوال می رود، گفت: بعد از خاطرنشان کرد: برای نمونه اخیرا به خاطر افزایش نیاز به اکسیژن برخی افراد دستور عدم خروج اکسیژن از استان خودشان را داده بودند در حالی که شاید در استان الف بیشتر از استان ب نیاز باشد ولی چنین دستورهایی باعث می شود تا یک فرد نیازمند به اکسیژن به خاطر کمبود اکسیژن جان خود را از دست دهد در حالی که در چند کیلومتر آن طرف تر و در استان دیگر کل تانک ها پُر باشد.

  بستری یک هزار و 606 بیمار کرونایی در بیمارستان وی در تشریح آمار کرونا در آذربایجان شرقی، گفت: یک هزار و 606  نفر بستری در تخت ها داریم که این رقم هشت درصد بیش از  آمار روز پیک موج سوم آبان ماه سال گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی حق انتقال واکسن خود به غیر را ندارد / شیوع نگران کننده کرونا در آذربایجان شرقی

کسی حق انتقال واکسن خود به غیر را ندارد / شیوع نگران کننده کرونا در آذربایجان شرقی