مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 14:302021-04-21بين الملل

فرستاده رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات دیدار کرد


فرستاده ویژه رژیم صهیونیستی به کشور های عربی حاشیه خلیج فارس با وزیر امور خارجه امارات عربی متحده دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، فرستاده ویژه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در کشور های عربی حاشیه خلیج فارس امروز با وزیر خارجه امارات دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دولتی امارات (وام)، زوی حفتس و عبدالله بن زاید آل نهیان در این دیدار که در دفتر وزارت خارجه امارات در ابوظبی برگزار شد، درباره روابط دوجانبه میان دو طرف در سایه توافق صلح موسوم به توافق ابراهام میان امارات و رژیم صهیونیستی به بحث پرداختند.

دو طرف همچنین راه های تقویت همکاری مشترک میان امارات و رژیم صهیونیستی در زمینه های مختلف بهداشتی، اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری و گردشگری را بررسی کردند.

بر اساس این گزارش، بن زاید و حفتس همچنین همکاری میان دو کشور در مقابله با کرونا و راه های حمایت از تلاش های جهانی برای اطمینان از رسیدن واکنش به همه کشور ها را مورد بحث و گفتگو قرار دادند و وزیر خارجه امارات همکاری میان دو طرف در زمینه مقابله با کرونا را ستود.

امارات عربی متحده و بحرین در 25 شهریور 1399 به طور رسمی در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری قبلی آمریکا توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی موسوم به توافق آبراهام را امضا کردند که با خشم و انتقاد کشور های عربی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرستاده رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات دیدار کرد

فرستاده رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات دیدار کرد