مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-04-21بين الملل

جمهوریخواهان کنگره آمریکا از بزرگترین بسته تحریمی علیه ملت ایران رونمایی کردند


رسانه های آمریکایی از رونمایی جمهوریخواهان کنگره از بزرگترین بسته تحریم ایران از ادوار گذشته تا کنون خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک نشریه آمریکایی عصر چهارشنبه به وقت تهران از رونمایی از بزرگترین بسته تحریم ایران در تاریخ از سوی جمهوریخواهان کنگره ایالات متحده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه واشنگتن فری بیکن جمهوری خواهان کنگره آمریکا از آنچه که بزرگ ترین بسته تحریم های ایران در تاریخ توصیف شده، رونمایی کردند.

این وبگاه در گزارش خود نوشته است که این اقدام نمادین مانعی برای دیپلماسی دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا  با ایران  در زمینه لغو احتمالی تحریم های این کشور خواهد بود.

قانون فشار حداکثری دولت دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا  علیه ایران دولت بایدن را مجبور می کند هرگونه توافق هسته ای اصلاح شده با ایران را برای بررسی قبل از تصویب به کنگره ارائه دهد.

این لایحه با هدایت کمیته مطالعات جمهوریخواهان  طی یک نشست مطبوعاتی در کنگره با حضور مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا رونمایی شد.

پامپئو و جیم بنکس قانونگذار جمهوریخواه عضو کمیته خدمات  نیروهای مسلح مجلس آمریکا  گفتند که این قانون ارسال پیامی برای کاخ سفید و ایران است که کنگره به هیچ توافقنامه ای پایبند نخواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوریخواهان کنگره آمریکا از بزرگترین بسته تحریمی علیه ملت ایران رونمایی کردند

جمهوریخواهان کنگره آمریکا از بزرگترین بسته تحریمی علیه ملت ایران رونمایی کردند