مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-04-21اقتصادي

آمار عملکرد آزادی های ستاد دیه در سال 99 +جزییات


سال گذشته به همت خیرین نوعدوست 290 زندانی زن بدهکار در موضوعات غیرعمد و 9108 محکوم مرد از بند رهایی یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ستاد دیه کشور، با کمک خیرین خداجو و همیاری مسئولین نظام سال 99 در مجموع 9398 محکوم مالی و بدهکار دیات ناشی از سوانح رانندگی و حوادث کارگاهی با رقم بدهی بالغ بر 35 هزار میلیارد ریال از بند زندان های سراسر کشور آزاد شدند.

آزادی 1390 زندانی غیرعمد بدون پرداخت وجهقابل تامل این که برای استخلاص تعداد 1390 نفر از این زندانیان نیازمند با ارایه معاضدت های قضایی از سوی ستاد دیه و اخذ گذشت رضایتمندانه از جانب اولیاء دم و شکات خصوصی بدون پرداخت وجهی از بند آزاد و به آغوش جامعه بازگشته اند.

چشم پوشی طلبکاران از دریافت نیمی از بدهیدر فرآیند آزادی زندانیان تحت حمایت ستاد دیه با تلاش کمیته های صلح و سازش 48 درصد اصل بدهی، از سوی شاکیان پرونده ها گذشت رضایتمندانه شده است.

بیشترین تعداد آزادی به اصفهان تعلق داردسال گذشته نمایندگی ستاد دیه در استان اصفهان با آزادی 677 زندانی جرایم غیرعمد در صدر فهرست آزادی ها قرار داشته و سیستان و بلوچستان با استخلاص 77 محکوم مالی در انتهای این جدول قرار دارد.

96 درصد زندانیان آزاد شده محکومان مالی هستنداز محبوسان رهایی یافته 9043 نفر بدهکار مالی ناشی از چک، مهریه، و نفقه بودند و 355 نفر هم بابت دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار عملکرد آزادی های ستاد دیه در سال 99 +جزییات

آمار عملکرد آزادی های ستاد دیه در سال 99 +جزییات