مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-04-21سياسي

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی در گلستان برگزار می شود


رییس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی همزمان با کشور در گلستان برگزار می شود.

- حجت الاسلام ابوالفضل کوهساریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی برگزاری مسابقات قرآنی در نظر دارد چهل و چهارمین دوره قرآن کریم در رشته های مختلف و در دو گروه برادران و خواهران بالای 18 سال را در سال جاری برگزار کند.

رییس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: این دوره از مسابقات همچون سال گذشته در سطوح شهرستانی، استانی، ملی و بین المللی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از جمله اهداف این مسابقات ایجاد انس بیشتر اقشار جامعه با قرآن و تعالی روح است.

کوهساریان بیان کرد: این دوره از مسابقات در 10 رشته قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ پنج، 10، 20 و کل و رشته تفسیر عمومی قرآن، همخوانی قرآن کریم و رشته اذان و دعاخوانی است.

وی اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در مسابقه از تاریخ 13 اردیبهشت لغایت 13 خرداد مهلت دارند در سایت قرآن ثبت نام کنند و این مهلت تمدید نخواهد شد.

رییس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان اظهارکرد: از جمله شرایط ثبت نام تابعیت ایرانی و حداقل سن 18 سال بوده و زمان برگزاری مرحله شهرستانی و استانی در بازه زمانی اول تیر تا پایان تابستان است که زمان دقیق متعاقباً اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی در گلستان برگزار می شود

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی در گلستان برگزار می شود