مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-04-21سياسي

مرندی: به شدت نگران ضربه سخنان روحانی بر تلاش تیم مذاکره کننده هستم


به شدت نگرانم که سخنان روحانی همان طور که 5 سال پیش، بر تلاش و قدرت چانه زنی مذاکره کنندگان ضربه اساسی زد، بار دیگر تکرار شده و خسارات جبران ناپذیری را به ملت تحمیل کند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل و سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نشست روتین کمیسیون مشترک ی مهم جهان شهرت و محبوبیت یافته و کلیپ های مناظره های او معمولاً از پربیننده ترین کلیپ های فضای مجازی است.

گفت وگوی خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس با دکتر سید محمد مرندی را می خوانید.

***** شما در جریان مذاکرات سال 1394 در وین بودید.

آیا شما هم عضو تیم مذاکره کننده بودید؟ به من پیشنهاد شد که در تیم مذاکره کننده باشم اما به دلیل اینکه از ابتدا در جریان مذاکرات و در لوزان نبودم به نظرم می آمد که اشراف مورد نیاز را نداشته باشم و نگرش من برای تیم مذاکره کننده و دکتر ظریف ، وزیر محترم امور خارجه کاملاً روشن نباشد و احتمال می دادم در طول مذاکرات، از چنین پیشنهادی پشیمان بشوند؛ لذا این پیشنهاد را نپذیرفتم.

پس تحت چه عنوانی در جریان مذاکرات وین حضور داشتید؟ من نهایتاً قبول کردم که به عنوان یک فرد مستقل در وین حضور داشته باشم و با یک تیم کوچک از افرادی که خودم انتخاب کرده بودم در برابر رسانه های جهانی حاضر شده و با استفاده از فضای مجازی، از مواضع جمهوری اسلامی ایران دفاع و منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرندی: به شدت نگران ضربه سخنان روحانی بر تلاش تیم مذاکره کننده هستم

مرندی: به شدت نگران ضربه سخنان روحانی بر تلاش تیم مذاکره کننده هستم