مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-04-21اجتماعي

مشارکت 665 مبلغ متخصص در شبکه مجازی یاوران مراکز افق


مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف با بیان اینکه اوقاف نسبت به ساماندهی فعالیت مبلغین در فضای مجازی اقدام کرده، گفت: 665 مبلغ متخصص در طرح مخاطبان کانال پشتیبانی شمیم افق مشارکت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، گفت: اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در دومین سال متوالی طی ماه مبارک رمضان نسبت به ساماندهی فعالیت مبلغین در فضای مجازی اقدام کرده است.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مبلغین حدود هزار پایگاه مجازی مربوط به امامزادگان و بقاع متبرکه در حال فعالیت تبلیغی به منظور تبدیل این اماکن متبرکه به قطب فرهنگی هستند، افزود: یکی دیگر از اقدامات اداره کل اعزام مبلغ تشکیل کارگروه های پشتیبانی محتوایی تبلیغ مجازی است که این کار در قالب کانال شمیم افق (شبکه مجازی یاوران مراکز افق) فعالیت خود را آغاز کرده و محتوای تولیدی خود را به منظور نشر در شبکه های مختلف اجتماعی تولید و بارگزاری می کند.

وی با تاکید بر اینکه در این فصل از تبلیغ، 9 کارگروه با محوریت قرآن، عترت، وقف و امامزادگان، کودک و نوجوان، مشاوره، سبک زندگی، نماز، انقلاب و احکام فعال هستند و روزانه حدود 150 مطلب تولیدی خود را در چهار قالب متن، عکس، فیلم و صوت در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند، ادامه داد: مخاطبان کانال پشتیبانی شمیم افق که در چند پیام رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 665 مبلغ متخصص در شبکه مجازی یاوران مراکز افق

مشارکت 665 مبلغ متخصص در شبکه مجازی یاوران مراکز افق