مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-04-21اجتماعي

وزش باد شدید و گردوخاک در شرق کشور/کاهش دما تا 14 درجه در سواحل خزر و اردبیل


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا و جمعه سوم اردیبهشت با شمالی شدن جریانات کاهش محسوس دما بین 9 تا 14 درجه در استان های ساحلی خزر و اردبیل خواهیم داشت، - محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی شهرهای کشور اظهار داشت: روز آینده بارش پراکنده، گاهی وزش باد شدید موقت در بخش هایی از غرب و شمال غرب خواهیم داشت که به تدریج دامنه جنوبی البرز، غرب سواحل خزر، دامنه زاگرس مرکزی و جنوبی در استان های کهگیلویه و بویراحمد چهارمحال و بختیاری و شمال فارس را در بر می گیرد و این شرایط جوی در مرکز کشور هم حاکم خواهد شد.

وی ادامه داد: روز جمعه سوم اردیبهشت در ارتفاعات کرمان، شمال فارس، شمال هرمزگان، مرکز کشور، سواحل خزر و دامنه جنوبی البرز بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید و رعد و برق پیش بینی می شود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز شنبه چهارم اردیبهشت در شرق سواحل خزر، شمال شرق کشور، مرکز کشور، دامنه جنوبی البرز، ارتفاعات کرمان، یزد، ارتفاعات هرمزگان و شمال فارس بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید و رعد و برق خواهیم داشت.

اصغری افزود: روز یکشنبه در بخش هایی از استان های یزد، کرمان، هرمزگان، شمال سمنان و شرق اصفهان بارش پراکنده پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و گردوخاک در شرق کشور/کاهش دما تا 14 درجه در سواحل خزر و اردبیل

وزش باد شدید و گردوخاک در شرق کشور/کاهش دما تا 14 درجه در سواحل خزر و اردبیل