مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-04-21اقتصادي

نیاز آتش نشانی کرج به نردبان های 32 متری برای مواقع بحرانی


شهردار کرج با اشاره به قرارداد خرید دو نردبان 32 متری برای آتش نشانی کرج، گفت: روزی که قرارداد خرید این تجهیزات بسته شد دلار 3200 تومان بود ولی امروز به بیش از 25 هزار تومان رسیده است پس افزایش قیمت نردبان ها دور از انتظار نیست.

- ایسنا/البرز شهردار کرج با اشاره به قرارداد خرید دو نردبان 32 متری برای آتش نشانی کرج، گفت: روزی که قرارداد خرید این تجهیزات بسته شد دلار 3200 تومان بود ولی امروز به بیش از 25 هزار تومان رسیده است پس افزایش قیمت نردبان ها دور از انتظار نیست.

علی کمالی زاده در خصوص آخرین وضعیت خرید دو نردبان 32 متری آتش نشانی اظهار کرد: قرارداد خرید این تجهیزات سال 95 منعقد شده و در سال 96 هم 25 درصد از مبلغ خرید پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: پرداخت مابقی مبلغ خرید این دو نردبان به دلیل افزایش ناگهانی نرخ ارز مدتی مسکوت ماند و سال گذشته بر اساس متمم قراردادی که شورای شهر به تصویب رساند، به فرمانداری ارسال شد.

شهردار کرج گفت: با توجه به اینکه در بودجه سال 99 ردیفی برای پرداخت مابقی مبلغ این تجهیزات لحاظ نشده بود قرار شد در بودجه سال 1400 در نظر گرفته شود تا پس از تصویب اقدامات لازم برای خریداری آنها صورت بگیرد.

شهردار کرج توضیح داد: از آنجایی که اغلب تجهیزات آتش نشانی وارداتی است، امیدواریم پس از موافقت شورا اقدامات ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز آتش نشانی کرج به نردبان های 32 متری برای مواقع بحرانی

نیاز آتش نشانی کرج به نردبان های 32 متری برای مواقع بحرانی