مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-04-21اقتصادي

مزایده 8 میلیاردی کارخانه ای به ارزش 200 میلیارد متوقف شد


به علت عدم توانایی در بازپرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، این شرکت با ظرفیت ایجاد اشتغال برای 200 نفر در تاریخ یکم اردیبهشت ماه از طرف بانک به مزایده گذاشته شد و پس از آن با پیگیری گروه جهادی «سدید» و مکاتبات معاون قضایی .

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت زمرد آسیا مطرح کرد: به علت عدم توانایی در بازپرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، این شرکت با ظرفیت ایجاد اشتغال برای 200 نفر در تاریخ یکم اردیبهشت ماه از طرف بانک به مزایده گذاشته شد و پس از آن با پیگیری گروه جهادی سدید و مکاتبات معاون قضایی دادستان کل کشور و دادستان همدان، مزایده کارخانه به طور موقت متوقف شد.

مهدی عاملی در گفت وگو با ایسنا، به آغاز فعالیت این شرکت از سال 1360 به عنوان کارخانه یخ سازی اشاره و اظهار کرد: در سال 1366 کارخانه کشمش و بسته بندی خشکبار به این شرکت اضافه شد و پس از آن نیز در سال 1380 با وارد کردن دستگاه سورتینگ لیزری کشمش از کشور بلژیک، فعالیت شرکت گسترش یافت.

عاملی ادامه داد: با دریافت پروانه کارخانه ماءالشعیر در سال 1383 در کنار همین مجموعه و آغاز به کار آن از سال 1387 به صورت رسمی، مبلغ 500 میلیون تومان تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش از بانک ملی ایران دریافت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایده 8 میلیاردی کارخانه ای به ارزش 200 میلیارد متوقف شد

مزایده 8 میلیاردی کارخانه ای به ارزش 200 میلیارد متوقف شد