مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-04-21اجتماعي

نصب 514 تابلوی راهنما و هشداردهنده در مجموعه گردشگری شهدای خلیج فارس


مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران از نصب 514 تابلوی جدید راهنما و هشدار دهنده در مجموعه فرهنگی گردشگری شهدای خلیج فارس خبر داد.

- مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران از نصب 514 تابلوی جدید راهنما و هشدار دهنده در مجموعه فرهنگی گردشگری شهدای خلیج فارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون رضوی کیا از نصب تابلوهای راهنما و هشداردهنده در مجموعه فرهنگی گردشگری شهدای خلیج فارس خبر داد و گفت: با توجه به جایگاه استراتژیک مجموعه فرهنگی، گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس به عنوان یکی از پر مخاطب ترین مراکز گردشگری شهری کلانشهر تهران که روزانه میزبان هزاران نفر از گردشگران شهری ایرانی و خارجی است، خوانایی مسیرهای مجموعه به منظور راهنمایی گردشگران و همچنین نصب تابلوهای ایمنی و هشداردهنده به منظور افزایش ضریب ایمنی و حفظ سلامت شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مشاهدات میدانی کارشناسان ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت، نشان می داد بسیاری از تابلوها در پهنه ساحلی دریاچه، دچار پوسیدگی و فرسودگی شده بودند و از طرفی بخش اعظمی از پهنه ساحلی دریاچه از سال 1392، (زمان تأسیس دریاچه)، تاکنون، فاقد علائم راهنما و هشداردهنده بود که امسال تعداد 514 تابلوی جدید تحت عنوان راهنما، هشدار دهنده و اخباری با صرف اعتباری بالغ بر 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 514 تابلوی راهنما و هشداردهنده در مجموعه گردشگری شهدای خلیج فارس

نصب 514 تابلوی راهنما و هشداردهنده در مجموعه گردشگری شهدای خلیج فارس