مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-21اقتصادي

قیمت هر کیلو گل محمدی 20 هزار تومان تعیین شد


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: بعد از شنیدن دغدغه های نمایندگان تولیدکننده های گل محمدی و گلاب گیران و با توافق انجام شده فی مابین آن ها قیمت خرید گل محمدی از کشاورزان به ازای هر کیلو 20 هزار تومان تعیین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، مسعود خاندایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار کشاورز در سطح شهرستان کاشان در حوزه کاشت گل محمدی فعالیت می کنند، اظهار کرد: میزان سطح زیر کشت گل محمدی در سطح شهرستان کاشان بیش از 2 هزار و 600 هکتار است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان بابیان اینکه سالانه بیش از 10 هزار تن گل محمدی در سطح شهرستان کاشان برداشت می شود، ابراز داشت: کاشان بالاترین رتبه را در سطح کشور در برداشت گل محمدی دارد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تولیدکنندگان گل محمدی تصریح کرد: با توجه به منویات رهبر انقلاب اسلامی در نام گذاری امسال در تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها جلسه ای با حضور نمایندگان تولیدکننده های گل محمدی و گلاب گیران در محل فرمانداری کاشان برای تعیین نرخ مصوب فروش گل محمدی برگزاری شد.

خاندایی با اشاره به اینکه این جلسه با حضور مسؤولان و مدیران دستگاه های مربوطه برگزار شد، بیان داشت: بعد از شنیدن دغدغه های نمایندگان تولیدکننده های گل محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت هر کیلو گل محمدی 20 هزار تومان تعیین شد

قیمت هر کیلو گل محمدی 20 هزار تومان تعیین شد