مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-04-21دانش

اعلام تازه ترین آمار داوطلبان دکتری 1400 وزارت بهداشت


سعید هاشمی، رییس مرکز سنجش وآموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سه، - رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی، آخرین آمار از تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت برای سال 1400 را اعلام کرد.

سعید هاشمی، رییس مرکز سنجش وآموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سه، چهار و پنج تیرماه 1400 در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

هاشمی اظهار کرد: در اولین بازه زمانی ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، 13 هزار و 427 داوطلب ثبت نام کرده اند که با توجه به درخواست داوطلبان این مهلت برای بازه زمانی 19 تا 21 اردیبهشت ماه 1400 تمدید شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شرط داشتن نمره زبان برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت حذف شده، شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی مقرر کرده است درس زبان انگلیسی عمومی برای همه رشته ها به عنوان دروس امتحانی به آزمون اضافه شود.

رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی تصریح کرد: به این ترتیب بر اساس دروس و ضرایب و مدارک اعلام شده برای آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی سال 1400


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تازه ترین آمار داوطلبان دکتری 1400 وزارت بهداشت

اعلام تازه ترین آمار داوطلبان دکتری 1400 وزارت بهداشت