مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-04-21پزشكي

تزریق واکسن جانبازان به رییس بنیاد شهید دیلم


اسفندماه سال گذشته از جانبازهای بالای 50 درصد شهرستان دیلم دعوت می شود تا برای تزریق واکسن مراجعه کنند اما برخی افراد حضور پیدا نکردند و مدیر بنیاد شهید دیلم برای جلوگیری از انقضای واکسن، - سعید کشمیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: ماجرای واکسن زدن رییس بنیاد شهید بوشهر مربوط به 13 اسفندماه سال گذشته است، زمانی که دومین فاز واکسن به بوشهر آمده بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در این فاز از جانبازهای بالای 50 درصد شهرستان دیلم دعوت می شود تا برای تزریق واکسن مراجعه کنند و در صورتی که با تک تک آن ها تماس گرفته شد اما کسی حضور پیدا نکرد.

وی توضیح داد: بسته واکسن آنها طوری است که اگر باز شوند قابل نگه داری نیستند و باید یا از آن استفاده شود یا دور ریخته شود البته این رسم در دنیا هم مرسوم است که اگر واکسنی باز شد و کسی نبود برای زدن آن به اولین نفری که در آن مکان حضور دارد و واجد شرایط است تزریق شود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در آن زمان تنها یک دوز اضافه می آید و برای جلوگیری از دور ریختن واکسن و بدون هیچ برنامه ریزی از قبل کمااینکه خود رییس بنیاد شهید هم داوطلب نبودند به وی تزریق می شود.

کشمیری گفت: با توجه به اطلاعات حراست دانشگاه هیچ کار غیرقانونی صورت نگرفته است و همهٔ تلاش ما بر اجرای سند ملی در تزری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن جانبازان به رییس بنیاد شهید دیلم

تزریق واکسن جانبازان به رییس بنیاد شهید دیلم