مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-04-21پزشكي

تزریق واکسن کرونا به 5 هزار زنجانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تاکنون حدود 5000 واکسن در اختیار استان قرار داده شده که همه آن ها تزریق شده و مرحله دوم تزریق واکسن در حال انجام بوده و محموله سوم واکسن کرونا امروز وارد استان زنجان خواهد شد.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تاکنون حدود 5000 واکسن در اختیار استان قرار داده شده که همه آن ها تزریق شده و مرحله دوم تزریق واکسن در حال انجام بوده و محموله سوم واکسن کرونا امروز وارد استان زنجان خواهد شد.

پرویز قزلباش ظهر امروز (1 اردیبهشت ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: براساس تعداد واکسن تزریق شده رتبه بندی که منتشر شده درست نیست و در مرحله اول 100 درصد واکسن های دریافتی در استان زنجان تزریق شده است.

وی با بیان اینکه سهمیه واکسن هر استان، طبق برنامه ریزی وزارت بهداشت و بر مبنای پرسنل بهداشت و درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، بیماران صعب العلاج و جانبازان و غیره اختصاص پیدا می کند، افزود: تاکنون حدود 5000 واکسن در اختیار استان قرار داده شده که همه آن ها تزریق شده و محموله سوم واکسن های کرونای وارد استان خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: استان زنجان در این زمینه قوی عمل کرده و بر مبنای سهمیه اختصاص یافته و متناسب با افراد تحت پوشش در قسمت اول 100 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا به 5 هزار زنجانی

تزریق واکسن کرونا به 5 هزار زنجانی