مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-21حوادث

قاچاقچیان مشروبات الکلی در گنبدکاووس دستگیر شدند


فرمانده هنگ مرزی اترک از کشف و ضبط محموله مشروبات الکلی با تعامل عملیاتی و اطلاعاتی مرزبانان این یگان با انتظامی شهرستان گنبد کاووس خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد باقر نجفی نژاد بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: طی هدایت اطلاعاتی معاونت اطلاعات مرزبانی استان و در پی کسب اخبار واصله مبنی بر ورود مقادیری مشروبات الکلی بلافاصله موضوع در دستورکار معاونت اطلاعات ودسته اطلاعات رزم این یگان قرار گرفت.

فرمانده هنگ مرزی اترک افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی و بررسی همه جانبه موضوع و با تعامل کارکنان اطلاعات انتظامی شهرستان گنبد کاووس، منطقه تحت پوشش کامل قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای این ماموریت مشترک، متخلفان شناسایی و تحرک آن ها کاملا تحت نظر بود و افراد مذکور به محض مشاهده نیروهای ناجا عرصه را بر خود تنگ دیده و چاره ای جزء تسلیم در برابر قانون را نداشتند.

نجفی نژاد بیان کرد: در این عملیات دو دستگاه خودرو، مقادیری زیادی مشروبات الکلی توقیف و چهار متهم هم در این راستا دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی دقیق به عمل آمده از قاچاقچیان 592 قوطی و 174 بطری مشروبات خارجی و همچنین 300 لیتر انواع مشروبات الکلی دست ساز کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان مشروبات الکلی در گنبدکاووس دستگیر شدند

قاچاقچیان مشروبات الکلی در گنبدکاووس دستگیر شدند