مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-04-21حوادث

کلاهبردار حرفه ای دستگیر شد/ فریبی به نام فروش ارزان در اینترنت


کلاهبردار اینترنتی حرفه ای با هشت میلیارد ریال کلاهبرداری دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار خلیل واعظی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رعایت موارد ایمنی هنگام خرید و فروش در فضای مجازی ضروری است و افراد در استفاده از این فضا باید بیش از پیش مراقب باشند.

وی با تاکید بر اینکهه قبل از هرگونه خرید و انجام امور مالی باید از صحت آگهی های فضای مجازی اطمینان حاصل کنیم، تصریح کرد: بسیاری از افراد به صورت حرفه ای در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری می کنند که مردم باید با هوشیاری در این فضا باشند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم که در سایت ها و فضای مجازی مراقب و مواظب افراد کلاهبردار که وعده خرید کالا، وام، کسب و کار و… را می دهند باشند.

وی از دستگیر یک کلاهبردار حرفه ای اینترنتی خبر داد و بیان کرد: با دریافت چند گزارش مردمی مبنی بر چند فقره کلاهبرداری از سایت دیوار در شهرستان عسلویه، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و پلیس فتا آن شهرستان قرار گرفت.

سردار واعظی افزود: پس از بررسی های لازم پلیس متوجه شد، نفردی با درج آگهی در سایت دیوار، خود را وارد کننده لوازم خانگی خارجی معرفی و با پیشنهاد قیمت پایین تر از بازار، پس از دریافت پول از شهروندان دیگر جوابگوی تلفن خود نبوده و نهایتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار حرفه ای دستگیر شد/ فریبی به نام فروش ارزان در اینترنت

کلاهبردار حرفه ای دستگیر شد/ فریبی به نام فروش ارزان در اینترنت