مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-21اقتصادي

بانک های استان بوشهر قدم های موثرتری برای رفع مشکلات مردم بردارند


استاندار بوشهر خواستار تسهیل گری بانک ها در گره گشایی در مسیر تولید شد و گفت: بانک های استان بوشهر قدم های موثرتری برای رفع مشکلات مردم بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در نشست با مدیران بانک های استان بوشهر اظهار داشت: هر کسی که مسئولیتی می گیرد وظیفه دارد که برای رفع مشکلات مردم تلاش کند و گره گشایی از مشکلات در دستور کار باشد.

وی یکی از مأموریت های بانک های استان بوشهر را گره گشایی از مشکلات اقتصادی مردم دانست و خاطرنشان کرد: باید تلاش ویژه ای برای رفع مشکلات مردم در حوزه اقتصادی صورت گیرد و بانک ها وظیفه مهمی در این زمینه دارند.

استاندار بوشهر خواستار تسهیل گری بانک های استان بوشهر در بخش اشتغال روستایی و بازسازی، نوسازی و مرمت واحدهای مسکونی خسارت دیده از حوادث شد و افزود: سیل دشتستان یکی از این حوادث است که بانک ها باید به مسئولیت خود عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه در پی این حادثه دولت اعتبارات و بودجه ای را تصویب و بر عهده بانک ها گذاشته است، افزود: در این شرایط بانک ها باید تسهیل گری کنند نه اینکه مشکلی را بر دوش مردم آسیب دیده اضافه کنند.

گراوند با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال تولید، پیشتیبانی ها و مانع زدایی ها خواستار تلاش همگانی برای تقویت تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های استان بوشهر قدم های موثرتری برای رفع مشکلات مردم بردارند

بانک های استان بوشهر قدم های موثرتری برای رفع مشکلات مردم بردارند