مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-04-21دانش

تفسیر معاصرانه؛ تفسیری سنتی و ریشه دار در چهارده قرن معارف اسلامی


سیدحسین نصر ضمن اشاره به داستان شکل گیری کتاب «The Study Quran»، تصریح کرد: این کتاب تفسیر سنتی قرآن است که در چهارده قرن معارف اسلامی و قرآن شناسی ریشه دارد و امیدواریم دری را برای مطالعه سنتی قرآن باز کند.

- سیدحسین نصر ضمن اشاره به داستان شکل گیری کتاب The Study Quran ، تصریح کرد: این کتاب تفسیر سنتی قرآن است که در چهارده قرن معارف اسلامی و قرآن شناسی ریشه دارد و امیدواریم دری را برای مطالعه سنتی قرآن باز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایکنا، نشست نقد و بررسی نخستین جلد کتاب تفسیر معاصرانه قرآن با سخنرانی استاد سیدحسین نصر، استاد دانشگاه جرج واشنگتن، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی ایازی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی میرزایی، عضو هیئت علمی جامعهالمصطفی(ص)؛ غلامرضا ذکیانی، رییس موسسه حکمت و فلسفه ایران و ان شاالله رحمتی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مترجم این اثر، صبح امروز 1 اردیبهشت در خبرگزاری ایکنا برگزار شد.

متن سخنان سیدحسین نصر: بنده خیلی خوشحال هستم که پس از کوشش های فراوان آقای دکتر ان شاءالله رحمتی و آقای دکتر ملکیان و دیگران که آنها را در این امر مساعدت کردند، جلد اول The Study Quran به زبان فارسی به انتشار رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفسیر معاصرانه؛ تفسیری سنتی و ریشه دار در چهارده قرن معارف اسلامی

تفسیر معاصرانه؛ تفسیری سنتی و ریشه دار در چهارده قرن معارف اسلامی