مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-04-21حوادث

زلزله گناوه به 400 خانه خسارت زد


معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 400 واحد مسکونی در زمین لرزه 5.

9 ریشتری روز یکشنبه 29 فروردین ماه در شهرستان گناوه خسارت دیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، عزیزالله مهدیان روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده گناوه به رسانه ها اعلام کرد: از این شمار واحد مسکونی آسیب دیده 200 واحد نیاز به تعمیر دارند که در کوتاه ترین زمان تعمیر خواهند شد اما بقیه باید نوسازی شوند.

وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان نیمه نخست امسال 200 واحد مسکونی آسیب دیده در روستاهای شهرستان گناوه ساخته و تحویل صاحبان آنها می شود.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه خسارت زلزله گناوه گسترده نیست گفت: بیشترین خسارت ها به خانه های فرسوده 12 روستای این شهرستان وارد شده است.

مهدیان یادآور شد: با توجه به اینکه بیشتر خانه های آسیب دیده در گناوه از نوع خشت و گلی هستند این واحدها قابل تعمیر نیست و باید نوسازی شوند.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: برای تعمیر و نوسازی هر واحد مسکونی روستایی ضمن پرداخت وام کم بهره چهار درصدی، کمک بلاعوض هم پرداخت می شود.

مهدیان ادامه داد: برای ساخت یک واحد مسکونی در روستا حدود 165 میلیون تومان هزینه می شود که از این میزان 115 میلیون تومان به عنوان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله گناوه به 400 خانه خسارت زد

زلزله گناوه به 400 خانه خسارت زد