مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-21سياسي

کرونا و یادگاران دفاع مقدس


وای بر ما، وای بر ما که به فکر یادگاران دفاع مقدس نیستیم و چه عزیزانی که به خاطر سوء مدیریت ها طی دوران کرونا از دست دادیم، چه خانواده های محترمی که با آبرو زندگی کردند و به خاطر شعار درمانی دولت، - خبرگزاری فارس مازندران ـ بهزاد پورمحمدجنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس یک ملت در برابر یک جهان مدعی حقوق بشر، باعث شد تا فرزندان غیور این خاک و بوم، با دست خالی و خالصانه و بدون چشم داشتی از وطن، مردم و آرمان های خود دفاع کنند و سرافراز پیش نسل آینده باشند.

اینان درس آموختگان اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب حسین (ع) بودند که رفتن شان شهادت و در طبق اخلاص گذاشتن جان عزیزشان برای حفاظت از خاک وطن، مردم بی پناه و دفاع از آرمانهای به ارمغان داشته از تاریخ گذشته و ماندگار ایران بود.

بله رفتند و مادران، پدران، خواهران و برادران خود را داغدار کردند، ولی غیرت و مردانگی خود را نفروختند و ماندند آنهایی که بازماندگان همین جنگ نابرابر بودند، با اثرات شیمیایی به ارمغان رسیده از همین مدعیان حقوق بشر و اثرات جسمی و روحی ناشی از دفاع از وطن.

ماندند ولی خسته نشدند چون از گوشت و پوست همین مردم عزیز ایران اسلامی بودند، نه مثل عده ای خاص همانند دوران دفاع مقدس به جای حضور در میدان و یا پشتیبانی از جنگ، همراه مردم نبودند، شعار می دادند و ثروت اندوزی کردند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و یادگاران دفاع مقدس

کرونا و یادگاران دفاع مقدس