مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-04-21ورزشي

صادق گودرزی: دغدغه مالی دبیر به خاطر کشتی است/ قاسمپور مثل نسل ما کشتی می گیرد


دارنده مدال های نقره جهان و المپیک با تاکید بر لزوم حمایت های مالی از کشتی در آستانه المپیک، گفت: دغدغه های مالی دبیر به خاطر خودش نیست بلکه او می خواهد کشتی در المپیک موفق شود.

- دارنده مدال های نقره جهان و المپیک با تاکید بر لزوم حمایت های مالی از کشتی در آستانه المپیک، گفت: دغدغه های مالی دبیر به خاطر خودش نیست بلکه او می خواهد کشتی در المپیک موفق شود.

صادق گودرزی در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد آزادکاران ایران در رقابت های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: در مجموع عملکرد تیم ملی در این رقابت ها خوب بود.

با توجه به دوری چند ماهه کشتی گیران از مسابقات به دلیل شیوع کرونا، نیاز بود قبل از حضور در رقابت های انتخابی در یک رویداد کشتی بگیرند.

دارنده مدال های نقره جهان و المپیک، افزود: هر چند قهرمانی آسیا برای کشتی گیری مثل حسن یزدانی کوچک است اما برای شروع خوب بود و یزدانی با نمایشی که داشت بار دیگر نشان داد به چیزی جز مدال طلای المپیک فکر نمی کند.

کامران قاسمپور نیز عالی کشتی گرفت، او جزو کسانی است که نزدیک به نسل ما و یا نسل قبل تر از ما کشتی می گیرد، قاسمپور ایرانی کشتی می گیرد و مردم نیز کشتی گیری که زیرگیر باشد را دوست دارند.

شعبانی هم خوب و مسلط کشتی گرفت اما کشتی گیرانی مثل امین طاهری بر اثر اشتباهی که داشتند شکست خوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادق گودرزی: دغدغه مالی دبیر به خاطر کشتی است/ قاسمپور مثل نسل ما کشتی می گیرد

صادق گودرزی: دغدغه مالی دبیر به خاطر کشتی است/ قاسمپور مثل نسل ما کشتی می گیرد