موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-21اقتصادي

برای تکمیل پروژه آزادراه بروجرد-اراک-خرم آباد 800 میلیارد نیاز است


برای تکمیل پروژه آزادراه بروجرداراکخرم اباد 800 میلیارد نیاز است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: برای تکمیل پروژه آزادراه بروجرداراکخرم اباد 800 میلیارد نیاز است.

سید موسی خادمی امروز یکم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از آزاد راه خرم آباد به اراک در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از پروژه های مهم و حیاتی برای استان آزادراه بروجرد –اراک-خرم آباد است.

وی تصریح کرد: این پروژه جز پروژه های مهم تعریف شده که تا پایان دولت به بهره برداری برسد و خوشبختانه منابع خیلی خوبی به این پروژه اختصاص داده شده است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در آخرین سفر دکتر نوبخت به استان 200 میلیارد تومان اضافه شد که به وزارت راه تخصیص داده شده است.

خادمی اضافه کرد: امروز بازدیدی از طرف فرمانده قرارگاه که پیمانکار پروژه هستند به همراه معاون وزیر راه انجام شد و در توافقی که با هم داریم قرار شده که تا پایان خردادماه 1400 این پروژه به پایان برسد.

وی بیان کرد: چند تا مشکل وجود دارد که قرار شده طبق زمانبندی رفع آنها را انجام دهند و ما هم همکاری خواهیم کرد که پروژه هرچه زودتر انجام شود.

استاندار لرستان ادامه داد: پروژه مهمی است که فاصله را خیلی کم خواهد کرد و بهبود حمل و نقل کمک خواهد کرد و در مصرف سوخت تاثیر خواهد داشت و به لحاظ اقتصادی بازدهی بالای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تکمیل پروژه آزادراه بروجرد-اراک-خرم آباد 800 میلیارد نیاز است

برای تکمیل پروژه آزادراه بروجرد-اراک-خرم آباد 800 میلیارد نیاز است