مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-04-21اقتصادي

دریافت کل پول ایران از کره جنوبی منوط به نتیجه مذاکرات برجام است


رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و کره جنوبی اظهار داشت: قرار است که از این پول ها برای کالاهای دیگر هم استفاده شود اما هنوز منتظر هستند تا ببینند نتیجه مذاکرات برجام چه می شود.

- هنوز نتیجه مذاکرات مشخص نیست، اگر مذاکرات به نتیجه برسد می توانیم کل پول را دریافت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و کره جنوبی اظهار داشت: نزدیک به 30 میلیون دلار از این پول های بلوکه شده استفاده شد که برای مصارف بهداشتی و درمانی است احتمالا بخشی از آن مربوط به خرید واکسن تخصیص می یابد.

حسین تنهایی درباره آخرین وضعیت پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی اظهار کرد: در مورد پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی فعلا همان صحبت های قبلی مطرح است و خبر جدیدی به ما نرسیده است، اگر تغییری به وجود آمده باشد بانک مرکزی مطلع است و ما از آن اطلاع نداریم.

وی ادامه داد: اما نزدیک به 30 میلیون دلار از این پول های بلوکه شده استفاده شده که برای مصارف بهداشتی و درمانی است احتمالا بخشی از آن مربوط به خرید واکسن کرونا تخصیص می یابد.

رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و کره جنوبی با اشاره به خرید دیگر کالاها گفت: قرار است که از این پول ها برای کالاهای دیگر هم استفاده شود اما هنوز منتظر هستند تا ببینند نتیجه مذاکرات برجام چه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت کل پول ایران از کره جنوبی منوط به نتیجه مذاکرات برجام است

دریافت کل پول ایران از کره جنوبی منوط به نتیجه مذاکرات برجام است