مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-04-21اقتصادي

روزه و کرونا دو چالش پیش روی ذخایر خونی در فارس


حاکمیت دو شرایط کرونایی و روزه داری موجب بروز چالش جدی در ذخایر گروه های خونی شده و اکنون با کمبود همه گروه های خونی در استان مواجه هستیم.

- ایسنا/فارس مدیرکل انتقال خون فارس گفت: حاکمیت دو شرایط کرونایی و روزه داری موجب بروز چالش جدی در ذخایر گروه های خونی شده و اکنون با کمبود همه گروه های خونی در استان مواجه هستیم.

مسعود ترابی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: امسال در ماه رمضان با دو چالش همزمان مواجه شده ایم؛ یکی شرایط کرونایی که محدودیت های ناشی از آن موجب کاهش مراجعه اهداکنندگان و کمبود ذخایر خونی شده و علاوه بر آن شرایژ روزه داری هم مزید بر علت شده و کمبود گروه های خونی در استان را دوچندان کرده است.

او با بیان اینکه اکنون نیازمند تمام گروههای خونی هستیم، از همشهریان خواست تا با هر گروه خونی برای این امر خداپسندانه اقدام کنند.

مدیرکل انتقال خون فارس از افزایش ساعت انجام خونگیری در ماه رمضان در پایگاه مرکزی ایستگاه قوامی تا ساعت 10 شب خبر داد و گفت: این پایگاه روزانه از ساعت 8 صبح تا 10 شب پذیرای اهدا کنندگان است.

ترابی تصریح کرد: برای اینکه اهدا کنندگان خون دغدغه ای از نظر اعمال قانون در ساعت منع تردد نداشنه باشند با مقامات ذی ربط و پلیس راهور هماهنگی های لازم انجام شده و پس از مراجعه افراد، مشخصات خودرو زمان پذیرش ثبت و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزه و کرونا دو چالش پیش روی ذخایر خونی در فارس

روزه و کرونا دو چالش پیش روی ذخایر خونی در فارس