مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-04-21اقتصادي

تمدید پرداخت عوارض شهرداری یزد با نرخ سال گذشته


رییس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد گفت: با تصویب کمیسیون بودجه شورای شهر یزد، مهلت پرداخت تمامی عوارض شهرداری یزد با نرخ سال 99 تا پایان اردیبهشت ماه سال 1400 تمدید شد.

- ونوس عامری در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد اظهار کرد: پرداخت عوارض توسط شهروندان از جمله منابع درآمدی شهرداری است که این مهم از راهکارهای بهبود کیفیت زندگی شهری به شمار می رود.

وی با بیان این که با در نظر گرفتن شرایط کرونا یی و ازدحامی که برای پرداخت عوارض صورت می گرفت تصمیم بر دریافت عوارض با نرخ سال گذشته شد افزود: بنابر این تعرفه جدید عوارض شهرداری در سال جدید هنوز اجرایی نشده و شهروندان می توانند عوارض را تا پایان اردیبهشت ‍ماه سال جاری با نرخ سال گذشته پرداخت نمایند.

رییس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد ادامه داد: عوارض سالیانه نوسازی و خودرو از جمله عوارضی هستند که دارای معوقات زیادی و عدم پرداخت معوقات نیز مشمول جریمه دیرکرد خواهد شد بنابر این شهروندان از این فرصت استفاده کنند و برای پرداخت معوقات اقدام کنند.

  وی با بیان این که پرداخت عوارض در عین پایین بودن مبالغ، به عنوان یکی از مظاهر بارز مشارکت شهروندان در اداره شهر محسوب می شود خاطرنشان کرد: شهرداری یک نهاد غیردولتی است و برای بقاء و ارتقای کیفیت خدمات خود نیاز به درآمدزایی دارد تا بتواند خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید پرداخت عوارض شهرداری یزد با نرخ سال گذشته

تمدید پرداخت عوارض شهرداری یزد با نرخ سال گذشته