مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-04-21اقتصادي

اشتیاق گندم کاران برای فروش گندم به دولت


رییس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد توسعه کشاورزی مردم درباره افزایش یک هزار تومانی قیمت خرید تضمینی گندم، گفت: اشتیاق گندم کاران به فروش گندم به دولت با افزایش قیمت خرید تضمینی بیشتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی ، علیرضا الوندی ادامه داد: قطعاً با افزایش قیمت خرید گندم به تعامل بیش تری با تولیدکننده می رسیم و تا حدود زیادی توانستیم به خواسته های تولیدکنندگان جامه عمل بپوشانیم.

 الوندی ادامه داد: البته اگر بخواهیم این قیمت را با تورم موجود که کشاورزان با آن روبه رو هستند، بسنجیم، باید گفت؛ این رقم تکافوی همه هزینه های تولید را نمی دهد و باید تغییری در این رقم ایجاد شود.

رییس سازمان مردم نهاد توسعه کشاورزی مردم افزود: افزایش قیمت خرید تضمینی گندم که با همت تشکل های بخش کشاورزی، حمایت وزیر جهاد کشاورزی و شورای قیمت گذاری رخ داد، نشان می دهد که حضور تولیدکنندگان در کنار وزیر برای اصلاح قوانین خرید محصولات کشاورزی تا چه اندازه می تواند تأثیرگذار باشد.

الوندی گفت: این اقدام تا حدود زیادی می تواند فاصله بین مسئولان و تولیدکنندگان را بردارد و کشاورز را به ادامه تولید امیدوارتر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتیاق گندم کاران برای فروش گندم به دولت

اشتیاق گندم کاران برای فروش گندم به دولت