مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-04-21اقتصادي

افزایش قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس در شهرکرد مجاز نیست


معاون اداری و مالی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: افزایش قیمت کرایه حمل و نقل بار و مسافر در سایر استان ها از ابتدای سال انجام شده، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون اداری و مالی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: افزایش قیمت کرایه حمل و نقل بار و مسافر در سایر استان ها از ابتدای سال انجام شده، اما در شهرکرد تاکنون با افزایش قیمت موافقت نشده است.

اردشیر ترکی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تاکنون افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در شهر شهرکرد مصوب نشده است، اظهار کرد: اواخر سال گذشته کرایه حمل و نقل عمومی درصدی افزایش داشت و برای افزایش کرایه امسال تاکنون مجوزی صادر نشده است.

معاون اداری و مالی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: افزایش قیمت کرایه حمل و نقل بار و مسافر در سایر استان ها از ابتدای سال انجام شده، اما در شهرکرد تاکنون با افزایش قیمت موافقت نشده است و هرگونه افزایش قیمت تخلف محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان حمل و نقل مسافر حق دریافت وجه مازاد را ندارند و شهروندان تخلفات را به شماره 33370017 گزارش کنند، بازرسان نیز روزانه تخلفات احتمالی را رصد می کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس در شهرکرد مجاز نیست

افزایش قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس در شهرکرد مجاز نیست