مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-04-21اقتصادي

ماجراهای گندم پر حاشیه! کشاورزان با قیمت جدید مشکلی ندارند؟


گندم یکی از محصولاتی است که به دلیل اهمیت فراوان نسبت به دیگر محصولات کشاورزی همواره نیازمند توجه ویژه ای بوده است به همین دلیل تعیین نرخ چهار هزار تومانی از سوی دولت برای خرید تضمینی آن سروصدای بسیاری به پا کرد تا اینکه در روز گذشته شاهد تغییر این قیمت .

- ماجراهای گندم پر حاشیه! کشاورزان با قیمت جدید مشکلی ندارند؟ ایسنا/قم گندم یکی از محصولاتی است که به دلیل اهمیت فراوان نسبت به دیگر محصولات کشاورزی همواره نیازمند توجه ویژه ای بوده است به همین دلیل تعیین نرخ چهار هزار تومانی از سوی دولت برای خرید تضمینی آن سروصدای بسیاری به پا کرد تا اینکه در روز گذشته شاهد تغییر این قیمت و افزایش آن به پنج هزار تومان و تصویب این نرخ بودیم.

رییس جهاد کشاورزی استان قم در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان ظرفیت گندم تولیدی استان بیان کرد: با توجه به اینکه نیاز گندم استان به 100 هزار و حتی گاهی 150 هزار تن می رسد، گندم تولیدی استان هیچوقت تأمین کننده این نیاز نبوده و مجبور به واردات گندم از استان های دیگر یا خارج از کشور هستیم.

وی افزود: با توجه به کاهش میزان بارندگی، دیم ها و کشتزارهای آبی از وضعیت مطلوبی برخوردار نمی باشند بنابراین برآورد ما از گندم تولیدی استان بین 20 تا 22 هزار تن می باشد که تلاش می کنیم حداقل 15 هزار تن از این مقدار را خرید کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراهای گندم پر حاشیه! کشاورزان با قیمت جدید مشکلی ندارند؟

ماجراهای گندم پر حاشیه! کشاورزان با قیمت جدید مشکلی ندارند؟