مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-04-21اقتصادي

شناسایی و توقیف ادوات غیرمجاز حفاری چاه در سرخس


ادوات غیرمجاز حفاری چاه در سرخس شناسایی و توقیف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمدرضا عبادی نژاد با بیان اینکه شرایط بحرانی دشت های استان در حالی مورد توجه و نگرانی مسئولان و کارشناسان است که شاهد کاهش نزولات جوی بوده ایم و باید خود را برای سالی خشک آماده کنیم، اظهار کرد: یکی ازاقدامات امور منابع آب سرخس اجرای طرح سازگاری با کم آبی و برخورد با متخلفانی است که با وجود این شرایط اقدام به حفر غیرمجاز چاه و برداشت از منابع آب زیرزمینی می کنند.

مدیر امور منابع آب سرخس افزود: با تلاش و هوشیاری گروه های گشت و بازرسی این امور و هماهنگی دادستانی و پاسگاه مرزی ادوات حفاری غیرمجاز چاه در اراضی روستای کچولی توقیف شد.

وی عنوان کرد: در همین راستا در سال گذشته این امور با انسداد 41 حلقه چاه غیرمجاز موفق به صرفه جویی دو میلیون و 200 هزار مترمکعب برداشت غیرمجاز از منابع آب زیرزمینی شد.

عبادی نژاد با اشاره به این که صیانت و حفاظت از منابع آبی از اهداف آب منطقه ای است، گفت: برخورد با متخلفانی که به صورت غیرقانونی اقدام به برداشت از آب های زیرزمینی می کنند نه تنها مجازات های قانونی را در پی دارد بلکه عواقب ناگوار آن  برای آیندگان ما خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و توقیف ادوات غیرمجاز حفاری چاه در سرخس

شناسایی و توقیف ادوات غیرمجاز حفاری چاه در سرخس