مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-04-21پزشكي

کرونا: کرج قرمز پررنگ شد


اکنون یک هزارو60 بیمار کووید 19 در بیمارستانی البرز بستری هستند که حال 187 بیمار آنان وخیم است.

- سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با هشدار نسبت به شدت ابتلا به کووید 19 اعلام کرد که رنگ کرونایی شهرستان 2 میلیون نفری کرج ، قرمز پررنگ شد.

دکتر مهرداد بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اکنون از مجموع هفت شهرستان تابعه استان البرز ، شهرستان کرج قرمز پررنگ، چهار شهرستان ساوجبلاغ ، فردیس ، نظرآباد و چهارباغ قرمز و 2 شهرستان طالقان و اشتهارد نارنجی کرونایی هستند.

وی ادامه داد: میزان ابتلا به کووید 19 در استان البرز شدت یافته و روزانه بیش از سه هزار بیمار به مراکز درمانی مراجعه می کنند که بخشی از آنها به قرنطینه خانگی زیر نظر پزشکان انتقال می یابند.

1060 بیمار بستری هستند بابایی گفت : به علت افزایش بیماران بدحال ، هر روز از تخت های بستری سایر بخش های تخصصی به بستری بیماران کووید19 افزوده می شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان داشت: اکنون یک هزارو60 بیمار کووید 19 در بیمارستانی البرز بستری هستند که حال 187 بیمار آنان وخیم است.

وی ادامه داد: اکنون یک هزارو500 تخت برای بستری بیماران کووید19 در البرز اختصاص یافته و 200 تخت نقاهتگاهی نیز آماده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا: کرج قرمز پررنگ شد

کرونا: کرج قرمز پررنگ شد