مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-04-21اقتصادي

فاز نخست آبرسانی از سد کلان به ملایر تا 2 هفته آینده وارد مدار می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان اعلام کرد: در حال حاضر با انتخاب پیمانکار، شستشو و ضدعفونی لوله های انتقال آب از سد کلان به ملایر در حال انجام است و ظرف دو هفته آینده فاز نخست آبرسانی از سد کلان وارد مدار می شود.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان اعلام کرد: در حال حاضر با انتخاب پیمانکار، شستشو و ضدعفونی لوله های انتقال آب از سد کلان به ملایر در حال انجام است و ظرف دو هفته آینده فاز نخست آبرسانی از سد کلان وارد مدار می شود.

منصور ستوده چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه در جلسه بررسی مشکلات آب در حوزه های مختلف شهرستان ملایر و در راستای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید، به طراحی 38 کیلومتر خط انتقال آب از سد کلان به شهر ملایر اشاره و اظهار کرد: 35 کیلومتر از این خط انتقال از سد کلان تا مخزن مجاور سپاه تکمیل شده و دو پیمانکار ساخت شیرآلات و اجرا برای تکمیل سه کیلومتر خط انتقال باقیمانده از مخزن مجاور سپاه تا مخزن پیرویلان، مشغول کار هستند.

وی از تکمیل 1.

2 کیلومتر از این سه کیلومتر خط انتقال باقیمانده توسط دو شرکت ذوب ریزان و آب بندان هگمتانه خبر داد و افزود: با تکمیل این خط انتقال و شستشوی لوله ها، تا پایان شهریورماه فاز دوم طرح آبرسانی از سد کلان به شهر ملایر نیز به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست آبرسانی از سد کلان به ملایر تا 2 هفته آینده وارد مدار می شود

فاز نخست آبرسانی از سد کلان به ملایر تا 2 هفته آینده وارد مدار می شود