مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-04-21پزشكي

آغار واکسیناسیون افراد بالای 65 سال در قزوین از هفته آینده


جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: در ادامه اولویت های واکسیناسیون، افراد بالای 65 سال از هفته آینده در استان قزوین واکسینه می شوند.

- ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: در ادامه اولویت های واکسیناسیون، افراد بالای 65 سال از هفته آینده در استان قزوین واکسینه می شوند.

منوچهر حبیبی در خصوص آغاز فاز جدید واکسیناسیون کرونا در استان قزوین اظهار کرد: در ادامه اولویت های واکسیناسیون، از هفته آینده واکسیناسیون گروه دوم به منظور پیشگیری از کرونا در استان آغاز خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی بیان کرد: در این فاز از واکسیناسیون افراد بالای 65 سال واکسینه می شوند، استان قزوین بیش از 130 هزار نفر، جمعیت بالای 65 سال دارد که در این فاز واکسینه خواهند شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: میزان واکسن اختصاص داده شده به افراد بالای 65 سال، از طریق وزارت بهداشت و درمان تأمین و به استان قزوین ابلاغ شده است و واکسیناسیون از هفته آینده به صورت گسترده آغاز می شود.

حبیبی تصریح کرد: برای جلوگیری از ایجاد تجمع و واکسیناسیون سریع و ایمن، سالن های ورزشی و مکان های بزرگ جهت این اقدام در استان قزوین پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغار واکسیناسیون افراد بالای 65 سال در قزوین از هفته آینده

آغار واکسیناسیون افراد بالای 65 سال در قزوین از هفته آینده