مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-04-21سياسي

خاتمی برای حضور در انتخابات با موانع رو به رو است


علی صوفی دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات ایران با بیان اینکه «جبهه اصلاحات ایران» برای انتخاب کاندیدا وارد مصادیق نشده است، یادآور شد: بحث کاندیداتوری آقای خاتمی هم مطرح شد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات ایران گفت: جبهه اصلاحات تاکنون نامزدی را برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب نکرده است.

علی صوفی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده می شود تصمیم اصلاح طلبان برای کاندیداتوری محمدجواد ظریف در انتخابات نهایی شده است و این جریان در حال رایزنی با وی است، گفت: تا این لحظه چنین چیزی اتفاق نیفتاده است، تصمیم برای انتخاب نامزد نهایی قرار است در جبهه اصلاحات ایران که از احزاب و اشخاص تاثیرگذار ملی که متولی انتخابات هستند تشکیل شده، انتخاب شود.

دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات ادامه داد: احزاب در جبهه اصلاحات به این مرحله نرسیده اند که بخواهند مصادیق مشخص کنند.

شاید از خود احزاب به سراغ برخی از افراد بروند و از آنها دعوت کنند که در انتخابات ثبت نام کنند و بعید هم نیست که احزاب در حال حاضر چنین کارهایی را انجام داده باشند اما جبهه اصلاحات که متولی این کار است، هنوز وارد این مرحله نشده.

صوفی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون حتی بر روی گزینه های احتمالی صحبتی صورت نگرفته است در حالی که فرصت زیادی تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاتمی برای حضور در انتخابات با موانع رو به رو است

خاتمی برای حضور در انتخابات با موانع رو به رو است