مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-04-21سياسي

ارائه 950 فقره تسهیلات جهت تکمیل واحدهای مسکونی روستایی در زنجان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از ارائه 950 فقره تسهیلات بلاعوض جهت تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام روستایی با اعتباری بیش از 53 میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا خواجه ای به اقدامات انجام شده از محل کمک ها به حساب 100 حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ایران اقدام به تأسیس نهادهای انقلابی کردند که فلسفه اصلی تأسیس این نهادها در راستای ترویج و گسترش ارزش های اسلامی در سطح جامعه بود که در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 امام (ره) به عنوان اولین نهاد سازندگی در کشور در جهت رفع مشکل مسکن محرومان افتتاح و تاسیس شد.

وی با بیان اینکه هدف امام (ره) از افتتاح حساب 100، تامین مسکن محرومین و استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در این امر پسندیده بود، ادامه داد: در حال حاظر نیز مردم می توانند کمک های نقدی خود را برای ساخت مسکن محرومین از طریق شماره حساب 0110011001005 نزد بانک ملی واریز نمایند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان رسالت اصلی این نهاد انقلابی را خدمت به محرومین دانست و افزود: این نهاد انقلابی با روحیه جهادی و انقلابی گونه و با بهره گیری از حداقل امکانات خدمات بسیار خوبی را در حوزه های مختلف عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 950 فقره تسهیلات جهت تکمیل واحدهای مسکونی روستایی در زنجان

ارائه 950 فقره تسهیلات جهت تکمیل واحدهای مسکونی روستایی در زنجان