مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-04-21سياسي

فرهنگ سازی در حمایت از تولید داخلی برعهده دانشگاهیان است


فرهنگ سازی در زمینه حمایت عمومی جامعه از تولید داخل و ایجاد نگرش استفاده از تولیدات ملی بر عهده دانشگاهیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود عامری سیاهویی رییس دانشگاه پیام نور ابوموسی به همراه دکتر احمد زاهری رییس دانشگاه پیام نور بندرخمیر و حجت الاسلام حسین کرتی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان با حجت الاسلام محمد پاک نژاد امام جمعه شهرستان ابوموسی دیدار و گفتگو کرد.

نخستین امام جمعه شهرستان ابوموسی در این دیدار  ضمن تبریک سال نو و ماه میهمانی خدا، با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، گفت: مسئله فرهنگ سازی در حمایت از تولیدات داخلی بر عهده خوبی در تمام زمینه ها بویژه در حوزه هسته ای داریم که دانش آموخته دانشگاه های داخلی اند و این یکی از بهترین برکات انقلاب اسلامی است.

  امام جمعه شهرستان ابوموسی با اشاره به اینکه امروزه، علم یکی از مهم ترین مولفه های قدرت در کشورها می باشد، افزود: تولید علم از وظایف علمی دانشگاهیان است و اساتید و دانشجویان باید در زمینه تحقیق و پژوهش پیشگام و سرآمد باشند.

پاک نژاد با تاکید بر اینکه به دانشجویان و تشکلهای دانشجویی برای حل مسائل جزیره میدان داده شود، اظهار داشت؛ تفکرات دانشجویان باید دینی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی در حمایت از تولید داخلی برعهده دانشگاهیان است

فرهنگ سازی در حمایت از تولید داخلی برعهده دانشگاهیان است