مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-04-21سياسي

سعیدی: اقبال عمومی در انتخابات به جریانی غیر از اصلاح طلبان است


نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: بسیاری از کارشناسان سیاسی بر این عقیده اند که اقبال عمومی به جریانی غیر از اصلاح طلبان است.

- نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: بسیاری از کارشناسان سیاسی بر این عقیده اند که اقبال عمومی به جریانی غیر از اصلاح طلبان است.

معین الدین سعیدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انتخابات پیش روی کشور و با تاکید بر ضرورت مشارکت در این انتخابات اظهار کرد: ویژگی ممتاز نظام و انقلاب ما، اتکای کاملش به رأی مردم بوده است و جمهوری اسلامی از معدود کشورهایی است که بعد از استقرار نظام سیاسی در کمتر از چندماه همه پرسی قانون اساسی برگزار کرد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با بیان اینکه ما به طور میانگین هر سال یک انتخابات برگزار می کنیم، گفت: مشارکت مردم برای ما یک مسئله کلیشه ای و شعاری نیست.

مقام معظم رهبری نیز همواره فرموده اند که فارغ از اینکه چه کسی پیروز انتخابات شود، مشارکت حداکثری مردم جهت تعیین سرنوشت خودشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعیدی: اقبال عمومی در انتخابات به جریانی غیر از اصلاح طلبان است

سعیدی: اقبال عمومی در انتخابات به جریانی غیر از اصلاح طلبان است