مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-04-21اقتصادي

استمهال بدهی معوقات شامل کدام مشاغل می شود؟


دبیر کمیسیون شورای هماهنگی بانک های استان زنجان در رابطه با قانون استمهال بدهی و معوقات مشاغل آسیب دیده از کرونا توضیح داد.

- ایسنا/زنجان دبیر کمیسیون شورای هماهنگی بانک های استان زنجان در رابطه با قانون استمهال بدهی و معوقات مشاغل آسیب دیده از کرونا توضیح داد.

حسن دادگر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مصوبه جدید در رابطه با استمهال تسهیلات، اظهار کرد: بر اساس مصوبه جدید دولت، بدهی و معوقات مشاغل آسیب دیده از کرونا استمهال می شود که این مصوبه همزمان با سراسر کشور در استان زنجان هم اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در راستای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا است، افزود: بدهی و معوقات در قالب مشاغل گروه های گردشگری، فرهنگی و ورزشی استمهال می شود.

محدودیت های جدید برای بسیاری از مشاغل که به لحاظ بانکی مشکل ایجاد کرد، به همین دلیل تصمیمات جدیدی اتخاذ شد که بر اساس آن از مشاغل آسیب دیده از کرونا حمایت می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان استانی نسبت به استمهال سایر مشاغل در استان زنجان اقدام شد، ادامه داد: بر این اساس هیئت دولت در مصوبه جدیدی از استمهال بدهی آسیب دیدگان از کرونا در سایر مشاغل نیز موافقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمهال بدهی معوقات شامل کدام مشاغل می شود؟

استمهال بدهی معوقات شامل کدام مشاغل می شود؟