مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-04-21دانش

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها در روز های کرونایی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بحرانی شدن وضعیت کرونا در کشور همزمان با نزدیک شدن به روز های امتحانی دانشجویان و پایان ترم آن ها را نگران کرده است که سرانجام، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نحوه برگزاری امتحانات پایانی دانشگاهیان را با توجه به وضعیت حساس کرونا در کشور اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بحرانی شدن وضعیت کرونا در کشور همزمان با نزدیک شدن به روز های امتحانی دانشجویان و پایان ترم آن ها را نگران کرده است که سرانجام، نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم آن ها برای درس های عملی و نظری چه خواهد شد.

در این میان که ستاد کرونا دستور تعطیلی دانشگاه ها و تنها، مجازی برگزار شدن کلاس ها را داده است، عده ای از کارشناسان و مسئولان دانشگاهی اعلام کردند که در صورت آرام شدن شرایط فعلی (طبق اعلام ستاد کرونا) به ویژه برای دروس عملی احتمال حضوری برگزار شدن امتحانات وجود دارد.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره وضعیت دانشگاه ها در دو هفته اخیر با توجه به شرایط بحرانی کرونا اعلام کرده که به دلیل بحرانی شدن شرایط کرونا حضور دانشجویان، اساتید و کارمندان در دانشگاه ها محدودتر از گذشته شده است و تا زمانی که زمینه برای حضورمساعد نشود این محدودیت ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها در روز های کرونایی اعلام شد

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها در روز های کرونایی اعلام شد