مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-04-21پزشكي

قرنطینه خانگی 25 هزار مبتلا به کرونا در استان اردبیل/سهم اردبیل 18 هزار نفر است


در پیک چهارم کرونا 589 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند و بیش از 25 هزار نفر نیز دارای تست مثبت کرونایی و وضعیت مشکوک در خانه های خود قرنطینه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازوجود دارد و با هماهنگی مراکز بهداشتی و پایگاه های سلامت تحت مراقبت خانگی قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه مدیریت قرنطینه در خانه ها یکی از ضروریات است افزود: برای کاهش میزان مبتلایان و قطع زنجیره کرونا باید کیفیت زندگی افرادی که در خانه های خود بستری هستند بهبود یافته و روزانه از طریق مراکز بهداشتی و اعضای پایگاه های مقاومت وضعیت آنها پیگیری شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه صدا و سیما و رسانه های گروهی در آموزش مراقبت های قرنطینه ای خانواده ها کمک کنند افزود: صدا سیمای مرکز اردبیل و رسانه های استان در آموزش چگونگی مراقبت از افراد قرنطینه شده فیلم هایی تهیه کرده اند که نحوه مراقبت آموزش داده شود تا از اپیدمی این ویروس به شکل خانوادگی جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه بیش ترین مبتلا شدگان در سطح شهرستان اردبیل مستقر هستند گفت: برای رسیدگی به وضعیت این افراد در 350 پایگاه محلی 5 نفر جهت پیگیری وضعیت افراد در خانه ها و تحویل بسته های معیشتی همچنین در صورت نیاز انتقال افراد به بیمارستان ها انتخاب می شوند تا هر روز از وضعیت قرنطینه شده ها اطلاع کامل داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه خانگی 25 هزار مبتلا به کرونا در استان اردبیل/سهم اردبیل 18 هزار نفر است

قرنطینه خانگی 25 هزار مبتلا به کرونا در استان اردبیل/سهم اردبیل 18 هزار نفر است