مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-04-21پزشكي

واکسن مشترک ایران و کوبا در زنجان تزریق می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده واکسن مشترک ایران و کوبا طی اوایل هفته آینده برای جامعه هدف تعیین شده در استان تزریق می شود که مقدمات انجام این کار نیز فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر پرویز قزلباش شامگاه سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان که بصورت آنلاین برگزار شد، در خصوص تزریق واکسن مشترک ایران و کوبا طی هفته جاری در استان افزود: هم اکنون واکسن کووپارس (ایرانی و کوبایی) مراحل آزمایش را می گذارند و آخرین مرحله آن فاز 3 بالینی است که در هفت استان از جمله زنجان پیش بینی شده است که با حجم مشخصی تزریق شود.

وی اضافه کرد: بیش 3 هزارو 500 نفر در قالب این طرح در استان واکسینه می شوند و تزریق آن به صورت فراخوان و اختیاری بوده و نتایج آن مشخص می کند در چه سطحی و حجمی واکسیناسیون انجام شود.

این مسوول ادامه داد: در زمان حاضر محل تزریق این واکسن آماده و تجهیز شده و امروز نیز با توجه به حساسیت های این موضوع، هیات کارشناسی از انستیتوپاستور ایران در زنجان حضور یافتند تا تمامی جوانب را بررسی کرده و پس از تایید آن، واکسیناسیون از اوایل هفته آینده در استان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن مشترک ایران و کوبا در زنجان تزریق می شود

واکسن مشترک ایران و کوبا در زنجان تزریق می شود